ექსცენტრული დიზაინის Morgan’s EV3 plug-in –
დიაპაზონი 150 მილი, მაქსიმალური
სიჩქარე 90 მილი საათში. ხომ არ გინდათ?

morgan-ev3-8_biggalleryimage

ეს, როგორც უკვე იცით, არის Morgan 3-Wheeler, მაგრამ იგი ცოტათი განსხვავდება  ჩვეულებრივისგან. ის საოცრად გავს ციკლოპს და იმართება ელექტრონულად.  დიახ, ეს ძველებური Morgan აღიარებულია მომავალშიც.

წარმოგიდგენთ EV3-ს. მისი შემქმნელის სიტყვების მიხედვით,

იგი “უყურებს სამყაროს ნულოვანი გამონაბოლქვის სრულიად განსხვავებული პერსპექტივით“.

არ ვაპირებთ კამათს: ჩვენ მართლაც უბრალოდ სტანდარტული 3-Wheeler გვაქვს, თავისი წინ ჩამონტაჟებული V-twin ველოსიპედის ძრავით, რომელიც უზრუნველყოფს ელექტონულ გადაადგილებას.

61 ც.ძ.-ის მქონე ელექტროძრავა ამოძრავებს წამყვან უკანა ბორბლებს, და 20კვტ.სთ.-ის სიმძლავრის ელექტრო ბატარეის მეშვეობით, ბოლომდე დატენილი, ფარავს 150 მილს.

 

ფიქრობთ, რომ ენერგიის ეს რაოდენობა ძალიან მცირეა? ასეცაა, მაგრამ EV3-ც ხომ საკმაოდ პატარაა, იგი 500კგ-ზე ნაკლებს იწონის. 0-60 მილ/საათს სჭირდება 9 წამი და მაქსიმალური სიჩქარე შეადგენს 90 მილს/საათში, ეს ციფრები საკმარისია იმისათვის, რომ ნორმალურად იმოძრაოთ როგორც ქარის მიმართულებით, ასევე მის წინააღმდეგ.

“მას აქვს ისეთივე მართვის მაჩვენებლები როგორც ჩვეულებრივ 3-Wheeler-ს, აქვს იგივენაირი მოჭიდება და ბრუნვადობა, რაც მნიშვნელოვანია ჩვენთვის,“ ამბობს Morgan’s  Jon Wells TG.

“თქვენ შეძლებთ მის ტარებას იმდენად სწრაფად რამდენადაც გაბედავთ, შეგიძლიათ ასრიალოთ და ატრიალოდ წრეზე ისე როგორც ნამდვილ 3-wheeler-მა! ქარისა და ძრავის ხმა ერთად, ეს ნამდვილი თავგადასავალია. ეს ხმები კოსმოსური ხომალდის ხმასავით ჟღერს.

წარმოდგენილი ელექტრონული მოწყობილობა არ არის მხოლოდ მომავლის ტექნოლოგია რომელმაც მოიცვა Malvern. EV3-ის ცენტრში ჯერ კიდევ არის ხე, მაგრამ იგი დაფარულია კარბონის პანელებით. თითბერი აგრილებს გვერდებს და ამავდრულად უნარჩუნებს ბატარეას ოპტიმალურ ტემპერატურას. გამონაბოლქვი შეიცვალა გვერდითი დეტალებით, ისინი აგრილებენ ელექტოძრავას, რომელიც მდებარეობს სავარძლების უკანა მხარეს.

7

გაინტერესებთ სინათლის(ფარები) განლაგება? იგი საჭიროა მანქანის წინა ნაწილის მოდერნიზაციისათვის და ასევე დიზაინის მნიშვნელოვან ელემენტსაც წარმოადგენს, ახლა წინა ნაწილი მხოლოდ მბზინვარე ძრავას აღარ შეიცავს.

9

“დავიწყე განათებაზე ფიქრი, მე მიყვარს ისეთი კლასიკური მოტოციკლები, რომელიც გადაყვანილი იქნა მოტორბოლიდან საგზაო გამოყენებაზე,“ ამბობს Wells. “მათი ფარები მხოლოდ ერთ მხარესაა დაყენებული, რათა არ დაირღვეს აეროდინამიკა. სწორედ ამან გამიჩინა იდეა შერეული განათებისა, Morgans ყოველთვის იყო სინონიმი უცნაურად კონსტრუირებული ფარების მექანიზმისა, და რატომ არ უნდა გავაგრძელოთ ეს ტენდენცია!“

2

კიდევ ერთი საინტერესო ფაქტია ავიაციური-სტილის მქონე მაგნიტური გადამრთველი, რომელიც მართავს გადამცემ მოწყობილობას, Wells კი გვპირდება რომ EV3 შეკვეთით შექმნილ პროექტად დარჩება. წარმოდგენილია საკმაოდ უცნაური დიზაინის კონსტრუქცია, მე მგონი უნდა დაინტერესდეთ…

ფასი დაწესებულია საწვავიანი ვერსიის შესაბამისად, რაც წარმოადგენს დაახლოებით £ 30,000. პირველი 20 მოდელი გაიყიდება Selfridges-ის სავაჭრო ცენტრში “ბრიტანული ოსტატობის“ აღსანიშნავი ღონისძიების ფარგლებში. არასტანდარტულები კი ბოლოს.