პრინციპული განსხვავება Jeep Wrangler Unlimited-სა და Toyota Land Cruiser Prado-ს შორის

იქ, სადაც ასფალტი მთავრდება,  თანამედროვე  კვადროების უმეტესობა სულით ეცემა. მაგრამ არა ჩვენი დღევანდელი შეჯიბრის მონაწილე.

JEEP WRANGLER UNLIMITED

ძრავი: 2,8 ლ (დიზელი) 5 სიჩქარიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფი

სიმძლავრე:  200 ც. ძ.

წამყვანი თვლები:  სრული

ფასი:  36 548.25 დოლარიდან

სავიზიტო ბარათი

jw

ლეგენდა. არსებულთა შორის ბრენდის ფესვებთან ყველაზე ახლოს მყოფი Jeep. თუ არ ჩავთვლით სამკარიან ვერსიას, რომელსაც მეტი საერთო აქვს სამხედრო წინაპრებთან, და ამიტომაც ნაკლებად კომფორტულიცაა. Unlimited-ის თარგმანი უნდა გავიგოთ ისე, როგორც უფრო ფუნქციური “კუზაოს“ ზომის გამო, და ისე როგორც თითქმის შეუზღუდავი გამავლობის თვალსაზრისით. გარდა დიზელისა არსებობს ბენზინის V6 3,6 ლიტრიანიც, მაგრამ ასეთი Wrangler ძალიან ბევრს წვავს.

აშკარა პლიუსები

ამერიკულ კოლორიტს, შეუპოვარი გარეგნობით, ინტერიერში უამრავი დეტალი და მახასიათებელი აქვს – იმათთვის, ვისაც ესმის. წინა ხიდის მყარი დაკავშირება, დიფერენციალის ბლოკირება, რეგულირებადი და შესაშური ამორტიზატორის არტიკულაცია.

TOYOTA LAND CRUISER PRADO

prado

ძრავი: 2,8 ლ (დიზელი) 6 სიჩქარიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფი

სიმძლავრე:  177 ც. ძ.

წამყვანი თვლები:  სრული

ფასი:  29 224.04 დოლარიდან

სავიზიტო ბარათი

2015-toyota-land-cruiser

სახელი Prado კაცებისთვის იგივენაირად ჟღერს, როგორც ქალებისთვის ბრენდი Prada. ამ Land Cruiser-ს ირჩევენ იმ შემთხვევაში, თუ რაღაც მიზეზების გამო ფლაგმანური LC 200 დიდი აღმოჩნდება მათთვის. უნდა გვესმოდეს, რომ Prado ფასითაც უფრო მიმზიდველია და ზომითაც მეტად კომპაქტური, და ასევე ტექნიკური თვალსაზრისითაც მეტად საინტერესოა. იგი LC 200-თან ერთად რჩება “უკანასკნელ მოჰიკანად“  ნამდვილი და სერიოზული ყველგანმავლების უკვე პატარა  სამყაროში.

აშკარა პლიუსები

ცოტახნის წინ გამოჩნდა დიზელის ძრავა 2,8 ლ. მოცულობით და 6 სიჩქარიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფით. ინტერიერის გაფორმება უფრო პრესტიჟული გახდა. უგზოობის ხუთი რეჟიმი, რეგულირებადი ამორტიზატორი, დემულტიპლიკატორი,  ღერძის ცენტრალური დიფერენციალის ბლოკირება და offroad-cruise-control

toyota-1gd-ftv-diesel-engine-e1434623087246-630x483

სტაბილური ამერიკული – კომფორტში პროგრესირებული იაპონურის წინააღმდეგ. ფინალური მატჩი უნდა შედგეს გაუვალ გზებზე, სადაც  ჩვენი აზრით Toyota გაიმარჯვებს. Jeep-ის ხიბლი სწორედ იმაში მდგომარეობს, რომ ის ყველასთვის არ არის. იმის მიუხედავად, რომ იაპონელები გაუვალ ადგილებში უფრო წინ არიან წასულები, სათევზაოდ ან სანადიროდ უფრო ლოგიკურია ნაკლებად პრობლემური Wrangler-ით წასვლა, თან როდესაც  სახურავის, ან თუნდაც საქარე მინის მოხნა შეგვიძლია.

dd4475976331b536ef16776aa9d7e22f