1973 – 1979 წლების პოპულარული European Tour Car Championship-ის გამარჯვებული 3.0 CSL (Coupe Sport Lightweight) იყო.

ყველაფერი კი 1973 წლის ლეგენდარულ ფრანგულ რბოლაზე დაიწყო. მიუხედავად ფოლადის სხეულის, კარების, ალუმინის სახურავისა და სხვა დეტალებისა მანქანა საკმაოდ მსუბუქი იყო.

მანქანის ყველაზე შთამბეჭდავი ნაწილი აეროდინამიკული პაკეტია, რომელიც მოიცავდა საჰაერო ვენტილატორებსა და წინა ფარებში ინტეგრირებულ მცირე ზომის ხვრელებს. სახურავიდან მანქანის ბოლომდე კი მოდულატორი ვრცელდებოდა.

BMW 3.0 CSL Hommage-ის დიზაინი Concorso D’Eleganza-ზე წარადგინეს. ეს იყო მანქანა, რომელიც ელეგანტურობასა და ერთ-ერთ ყველაზე დამამახსოვრებელ სარალო როადერს აერთიანებს. Adrian Van Hooydonk-ის თქმით, BMW 3.0 CSL არა მხოლოდ BMW-ს სიამაყეა, არამედ წარსულის ქმნილების მომავალში გაცოცხლების დემონსტარციაა. შესანიშნავი საინჟინრო შესრულება და სიმსუბუქე – ეს 3.0 CSL-ია. მანქანა ძველებური მოდელის 21-ე საუკუნის ახალი და საინტერესო ინტერპრეტაციაა.

თანამედროვე მანქანების უმეტესობა  კარბონის მასალების დიდი რაოდენობით ქონასთან ერთად სიმსუბუქეზეა ორიენტირებული. მანქანის კორპუსი ალუმინისგან არის შექმნილი, გვერდითი სარკეებისა და უკანა ხედვის კამერების ჩანაცვლება კი აეროდინამიკული პაკეტის ზრდის ხარჯზე მოხდა.

BMW-ს მთავარმა დიზაინერმა Karim Habib-მა 3.0 CSL-ის ვიზუალისადმი თავის დამოკიდებულებაზე ისაუბრა. როგორც აღმოჩნდა, 3.0 CSL ელეგანტური და სარალო მანქანის შერწყმაა. Hommage კლასიკური მოდელების ელემენტების ნაზავს არ წარმოადგენს. კომპანიას არ სურს მომხმარებელმა მხოლოდ სხვა მანაქნებთან  მსგავსება იპოვნოს.

ინტერიერი ხისგან არის დამზადებული, რომელიც უამრავი ელემენტით გააფორმეს. სავარძლები 6-პუნქტიანი ღვედებითა და ჩაფხუტით აღჭურვეს. ეს მართლაც უნიკალური მოდელი ცხადყოფს გერმანულ ელეგანტურობას.